Välkommen Mars!

Inne i mars månad redan. Ucsh, det går för fort. Jag är nog en av de få som fullkomligt älskar snön. Det får gärna komma mer och vintern får gärna hålla i sig mars ut. Jag beundrar verkligen folk hur de kan klaga så mycket över snön och tjatar på att det ska bli vår. Att de orkar och att de har så mycket tid att de kan gå i ide på vintern och bara leva på sommarn. Skulle jag aldrig ha tid med to busy! Ut och åk skidor med er gott folk för hur mycket ni än tjatar så blir det inte varmare på ett tag. Ni valde att bosätta er i fel land. Jag tänker i alla fall fortsätta ställa mig på mina skidor varje dag så länge det går. Jag trotsar även den glashala beläggningen som ligger på snön nu. Ramlade och slog i som tusan idag flera gånger, men gu vad roligt det är!
Maravilloso! Ta vara på den fantastiska vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0