Tjejmiddag numero dos

Ikväll kommer två bedådrande flickor till mig och Anna och vi ska ägna oss och matlagning och andra trevligheter

torsdagsmys

Anna och jag hade det riktigt trevligt i Kalmar och vet ni vad jag köpte inget, förutom lite smink. För Annas del däremot blev det ett och annat plagg.Sedan bidde det god mat och en sådan där härlig dag som bara jag och Anna kan ha. Nu blir det ett avsnitt av SATC

 

Jobbar på min kreativitet

Jag försöker jobba på min kreativitet när de gäller håruppsättningar. Jag har för tillfället väldigt svårt att finna inspiration, men det ska bli lite mer än bara en hästsvans härdanefter. Idag är det Kalmar som gäller med Anna. Jag ska vara smakråd dvs vara en hjälpande hand inte shoppa något själv. Vi får väll se hur det går med den saken...

 

Gårdagkvällen

Gårdagkvällen blev mycket bra och jag lyckades med maten till och med:) Det blev en massa, mat, snack, vin och trevligheter. Känndes som en fredagkväll, men icke. Det går iallafall fortare till helgen när man gör något mitt i veckan. 


Bjudning

Står i köket och lagar mat för fulla muggar. Det kommer bjudas på kyckling a la Ingrid och till efterätt blir det panacotta. Det kommer nog bli riktigt trevligt ikväll hoppas jag. Ska fixa allt annat nu innan gästerna kommer.
 
 

dags för en uppdatering

In da school! Va uppe med tuppen idag för att fixa det lite fint inför att mina gäster kommer ikväll. Ska handla det sista efter skolan och sedan ska förklädet på och det blir cooking cooking

 

Måndagssörjan

Så sitter man här igen , naturkunskapsböckerna och jag över en kopp te. Blivit en del plugg idag men också körlektion som gick goodie. Känns att körkortet börjar närma sig nu. Det är nervöst men det kommer bli en himla lättnad. Åter till pluggandet...

 

and here we go again

Så var det måndag igen vilket innebär ny skolvecka. Sitter på marknadsföringen, men ska snart iväg på körlektion. Jag vill utnämna min kompanjon Teddybear till lektionens minst aktiva elev.


Bullmamma

Vilken bullmamma jag har varit den senaste veckan. Ikväll har jag bakat semlor. Det blev mini-semlor, pyttesmå sådanna. Det kommer inte bli någon vana att jag ska baka titt som tätt. Ska inte göda min familj, vill heller inte ha tjocka päron. Goda var dem minsann. Ska bjuda över gormeten Jullan till veckan så får vi se om hon godkänner mina semlor.

  

En beundransvärd kvinna

Här sitter man och klagar på lite feber medens ens bästa vän på knipegränd ligger med njursten som förövrigt kan jämföras med att föda barn, dvs en jävla smärta.  Man borde skämmas att man ens vågar tycka synd om sig själv. Lille G är en beundransvärd kvinna. Det finns ingen som är så positiv och glad som henne och inte ens världens smärta får henne på dåligt humör. Aldrig klagar hon heller. Detta gör henne till en av guds bästa skapelser. En kvinna med klass!

 

Fiesta todo la noche

Gårdagkvällen var good good. Roligast hade vi på förfesten som ägde rum hos Amanda. Därefter bar det av på 20-års fest. Roligt att träffa folk man inte sett på länge och roligt med privatfester tycker jag. Idag vaknade man upp med bara lite feber, tänk vad lite fest kan göra.


Johanna, Amanda, Lille G

Min lilla G

En liten streber

Vaknar upp idag SJUK, jo sjuk. Det går över. Sedan åker man till jobbet sitter där och halvt faller ihop och man är lite småsugen på att säga håll tyst till alla kundern, men icke man sitter där och småler lite falskt Sedan kommer man hem tar tempern 38,5 huaaa. Dock har jag inte tid att vara sjuk ikväll för jag ska på 20-års fest, med feber eller inte.


Dagens visdomsord

Man är precis så vacker som man låtsas vara

Fredagsfikat

Vi har precis intagit fredagsfikat som Erika stod för idag. Mycket gott, en av dagens bästa stund. Skolan börjar närma sitt slut. Next på schemat står jobb. Jag har stängningen ikväll. Dags att kila.

  

Det rycktas om en uppföljare av sex and the city

Kim Catrall har avsöjat för Vogue att det ska komma en uppföljare till sex and the city. Det rycktas också om att Britney spears ska vara med och spela Carries kusin. Jag hoppas hoppas att det kommer en till film


In school

Så nu har jag och mamma varit och kört. Det gick super. Fredag vilket innebär sista skoldagen för veckan, lovely! Vi sitter och pratar om kvällens planer. Tjejerna i klassen ska ut ikväll och förmodligen ska jag ut också med huaaa. Lektionerna bli alltid mindre seriösa på fredagarna, men det får dem vara..

 
  

Today im wearing

Vad underbart det är med sovmorgon. Nu på förmiddagen blir det brumm brumm bil jag och mamma ska till O-hamn för att öva och öva och öva.

Satinjacka: Köpt i Argentina
Topp: H&m
kjol: Lindex
strumpbyxor: köpt i Argentina
skor: skohörnan

Nu stänger fabriken

Snart stänger jag fabriken, kaput! Framför datorn sitter en trött liten människa som har flitigt och aktivit kämpat sig igenom dagen. Jag jobbade i eftermiddag, men folk tycks ha det lite magert nu innan löning så jag hoppas på att alla ska handla mat imorgon. Efter det ena jobbet blev det annat. Pappa och jag kollade till våra små chickens.

Såg även sista avsnittet av de halvt dolda, storslaget, gripande helt fantastiskt. Gardell, killen som kan. Nu mina vänner faller mina ögon snart ihop. Kisses!

 

Dagen i brunt

Idag är det brunt som gäller för min del. JAg är stolt över mig själv att jag har varit så aktiv denna förmiddag och fått lite saker gjorda. Nu ska jag ta min cykel till skolan för att prata med min lärare om projektarbete. Vi hörs sen!



Tröja: H&m
Kofta: köpt i Argentina
jeanstights: VILA
skor: skohörnan
väst: Vero Moda
basker: H&m, Köpenhamn

Dagens verk!

I LOVE vaniljbullar. Eftersom alla i frysen var slut var det bäst att göra ett nytt lager. Don Joan kommer över på fika i eftermiddag så det blir perfekt att bjuda på. 

 

Gnugga hjärnceller

Idag passade jag på att sova lite längre eftersom jag bara har projektarbete på torsdagar. Har laddat upp med naturkunskapsboken för att sätta mina hjärnceller i rörelse och börja plugga. Samtidigt har jag en deg som jäser eftersom jag bakar, huu så huslig jag är (eller snarare sagt sugen på bullar)

  

Dagens träning 2

Två träningar på en dag, inte dåligt för att vara mig. Mamma lurade med mig på att börja på Body Pump. Det va hårt, men kul. Efteråt passade vi på att bada basu. Det var dagens bästa stund. Nu känner jag mig som en riktigt duktig människa och kommer somna som en stock.

  

Dagens träning

Tränade idag efter skolan med sällskap av Johanna och Ahlida. Det känns i kroppen vill jag lova, men då vet man att man har ansträngt sig iallafall. Känner att jag skulle behöva nya träningskläder. Träningen blir ju så mycket roligare då.


För att överleva lektionen

In da school, näst sista lektionen, känns skönt. Marknadsföring tillhör inte mitt favvoämne och läraren är heller ingen större hit. För att förgylla tillvaron har jag lite godis som gör lektionen mer uthärdig...

 

Today im wearing


Skjorta: Cardon, Argentina
Jeans: Filipa K
Skor: Kawasaki

Morgonens dilemma är löst

Idag gick jag upp 06.45 och vi börjar skolan 08.30 ändå lyckas jag alltid på ett eller annat sätt komma försent. Imorgon är det slut på det. Att bestäma dagen innan vad man ska ha på sig är en tidsbesparing på 40 min för mig. Den tiden ska jag utnyttja vid frukostbordet, med läsning av morgontidningen och dricka mitt kaffe hemma och inte i skolan. 

 

Sommar 2009

Vintern har sin charm men idag när jag vaknade upp hade jag en väldig längtan efter sommaren. Främst var det för att jag inte visste vad jag skulle ha på mig eftersom jag har en mer sommaranpassad gaderob, men det finns fler anledningar till att jag vill ha sommar, värme, ljus fester ja allt är ju så mycket roligare då!


Emma kreativ

Syrran har varit kreativt ikväll och pysslat ihop fina armband. Jag fick två=) Snart kommer Lille G över på en kopp te. Vi behöver prata av oss lite... 


Precis vad jag behövde

bad, ljus, massa krämer, ansiktmask, manikyr, fotbad, lite vardagslyx - precis vad jag behövde

Monday in school

Skoldagen har gått fort. Sitter nu på internationell ekonomi. Jag gillar det. Idag hade jag tänkt att ta tag i mitt liv och gå till gymet. Motivationen = noll, men det kommer kännas bra efteråt. 

  

så var det söndag igen

Jag kommer inte kunna somna efetrsom jag sov en siesta idag. Tur för mig att jag har laddat upp med två modemagasin och på det har jag även en deckare så jag är syselsatt några timmar framöver...

 

Tusen tack

till Maria som har gjort min design. Jag är så nöjd och glad över den. Maria hittar ni på designbyristo.blogg.se

Me, Myself and I

Jag ska få hjälp med min design:D Just nu har jag tagit en massa bilder som jag ska ha på min header. Jag är så glad tycker att min ser så trist ut. Nu blir det en kopp kaffe och fika!


Style by stars, good good

Beställde hem lite kläder från Style by stars och fick hem dem idag. De höll måttet. Ibland kan det se så bra ut på modellerna men visar sig vara dåligt när dem kommer hem, men jag är helnöjd:D


Friday, friday, friday!

Jag skulle gå upp tidigt för att plocka lite med mitt rum, så mycket blev det av den saken. Finns så mycket annat som prioriteras först. Om en stund ska jag cykla iväg till skolan. Först får de bli städning me Britney spears i stereon.


Bra tv!

Ikväll är jag en riktig Tv - sunk, men det är bra tv. Såg precis avsnittet av Gardells de halvt dolda. Det är otroligt bra och väldigt gripande. Ni som har missat de kan gå in på svt:s hemsida och se alla avsnitt. Next ut är debatt. Det diskuteras vilt kring Liza Marklunds bok gömda, att den inte bygger på en sann historia. Jag har läst den. Det är en otroligt bra bok. Jag gillar Liza Marklund och tycker hela diskussionen är töntig!

 

Monki + Kalmar = sant

Monki öppnar till våren i Kalmar. På kvasten spekuleras det om. Jag tycker alltid deras kläder är snyga i tidningar, men jag är inte så impad av butikerna, me n jag hoppas det kommer finnas en massa coola kläder!


MIn favorit

Samantha är min favorit, inte bara för att hon ser bra ut för att hon är naturlig och vettig. Jag hinner nog ändra mig många gånger. Bara personligheten är bra sen är dem ju riktigt snygga allesammans nästan. Jag googlade på top model så nu vet jag vem som vinner allt. Nej nej nej jag vill inte vet det i förväg:( Vem är eran favorit?


passa på

Jag sitter och njuter av tystheten som inte kommer vara länge till för nu sitter syrran på en buss hem från Växjö och min bror på ett plan från Egypten, sen är vi samlade igen
One big happy family!

Fit for fight!

Mitt och Karins Vadslagning: Jag ska från och med imorgon och en månad framöver göra mig mig av med mina Argentinakilon. Jag ska bli normal size Ingrid. Vinner jag ska vi åka till Köpenhamn. Vinner jag inte däremot blir det inget Köpenhamn och jag måste bjuda G på en krogrunda. Att vinna är med värdefullt än att gå ner två kilo. Nu jäklar...
 

Lille G alltid där när man behöver en

Vi fick sluta tidigare idag, 1.5 timme innan jobbet.
Vad gör man då? Jo man ringer lille G, alltid där när man behöver en.
Det blev en latte på lilla och massa prat, men var va Frida?? Lilla blir inte detsamma utan henne bakom kakdisken. Heller ingen gratisfika! IDet va länge sen bara hon och jag umgicks. Det är mest kläder och olika stilar som pratas då när inte pojkarna är med. Jag och karit har gjort ett vad. Huuu vad jag kommer kämpa. Ni ska få höra senare ikväll vad det handlar om.

Morgonfika hos Karin

Jag Teddy och Ante hade beställt frulle hos Karin. Så nu har vi intagit en mycket god frukost och snackat en massa skit. Mycket god frukost, nu är vi mätta och belåtna. Det är lite segt att ha tre timmars hål, men så bra att Karins hus alltid är öppet. Jag och Karin har prövat alla hennes balklänningar. Det börjar närma sig balen nu och jag måste hitta en.

Jag ska snart iväg till skolan och därefter jobb, men först ska vi roa oss med att kasta volleboll över Lille G:s takbalkar.


In school

Jag försov mig i morse. Det var så skönt och varmt i sängen. Nu sitter jag på första lektionen, fisolofi. Har därefter tre timmars hål. Det kommer jag ha varje tisdag denna terminen. Dags att lyssna vidare på läraren...

 

kloka ord från en vis kvinna

Nu har jag ägnat de tre närmsta dagarna i soffan med att läsa ut tre böcker, skrivit bokrecension på alla tre och en sammanfattande analys. De jag vill säga till er små barn är att planera. Gör era saker i tid. Själv hade man hela hösten på att läsa dessa böcker, men eftersom jag är väldigt busy liten fröken, hans det bara inte med. Även att jag gillar läsa böcker så känns det skönt att komma ur soffan och ut i det verkliga livet imorgon . Finish!


Kanske dagens svåraste beslut?

glamour? läxor? glamour? läxor? glamour? läxor? modemagasinet lockar mer, men först läxor och sedan glamour. 


Dagens


Så nu ska jag iväg till skolan och lära mig en massa nya saker! Slänger upp dagens outfit. Klänningen är ett av mellandagarnas reafynd. Skolan nästa...

och ännu en helg har passerat!

Tiden rusar iväg. Som sagt bokläsning och kalajs har helgen bestått av. Kände att helgen inte var riktigt fulländan så jag bjöd över några av mina statusbarn på en kopp te. Det blev mycket te, biskvier och prat. Prat om allt och inget och en massa planer inför våren. Veckan kunde inte sluta bättre.

Imorgon ny vecka, nya möjligheter. Känns skönt att skolan har dragit igång igen. Att man får in rutiner på livet igen. Jag ska försöka bli lite bättre på att blogga. Det har blivit lite av min nya passion. Nu säger jag tack för idag slut för idag så hörs vi imon. Kisses



Mycket jobb på liten verkstad

Man kan sammanfatta min helg i böcker. Har lyckats läsa mig igenom tre stycken fråga mig inte hur. Alla tre självbiografier. Måste säga att Gardell är en himla skicklig författare. Ni har väll inte missat hans serie som går nu: de dolda. En av de bästa jag sätt. Han är en sådan person som våra barn kommer läsa om i sina svenskaböcker och på litteraturhistorian.


Grå dag

Grå dag, bra dag. Tog en lång sovmorgon och efter det har jag barar suttit fastklistrad framgör boken underdog Ska snart iväg på kalajs. Får ta och hoppa ur morgonrocken och snygga till mig lite...

Lets dance

Underbara fredag, veckans absolut bästa dag. Jobbade idag men är nu ledig lördag och söndag. Det blir en lugn och slön helg. Sitter bänkad framför lets dance.Tycker det är roliga deltagare med i år. Nu var reklamen slut så jag ska titta vidare...

  

Today im a black lady


Öronhängen : köpta i Argentina
klänning: VILA
strumbyxor: köpta i Spanien
skor: skohörnan

En kram som knäcker!

Okej detta är ganska hemskt, men ändå väldigt komiskt. Jag jobbar åt en nu på mitt jobb som har blivit sjukskriven en vecka. Anldeningen till att hon har blivit det är att hon har brutit två revben. Jag tror det var något sådant. Jag frågade var det va som hade hänt. Det var så att på nyårafton fick hon en kram av en annan på mitt jobb och knäckte två revben. Jag trodde inte mina öron snacka om benskörhet. Vad kan vi lära oss av detta? Jo krama varandra mjukt...
 

here we go again

Vaknade på helt rätt sida i morse. Kutade in i dushen så att jag skulle hinna före lillsyrran med. Väntar nu på att naglarna ska torka och lyssnar på Whitney, Cher och gänget. Idag är det skolstart. Julloven går alldeles fö fort och detta var mitt sista, men jag måste ändå säga att det ska bli skönt att börja igen. Då kommer man närmare sommaren. Desutom finns det mycket att se fram emot. Student, lite resor och leva livet fullt ut. Det kommer bli en bra vårtermin. 

Nu på schemat står det tandborstning och därefter cykla till skolan. Efter skolan blir det jobb, skära skinkor hela dagen, spännande. Sen ikväll blir det jag, psykologiboken och en kopp till, kan knappt bärga mig! Kisses!

Grattis Pappa!

Ikväll har vi firat världens finaste pappa som fyller år. Förr i tiden var mina födelsedagspaket så avancerade. Ett kort räckte gott och väl. Pappa har ju sparat precis alla. Här har vi något som jag kan tänka mig var från tidig skolstart eftersom inte svenskan är så hypad. Jag vet inte riktigt, men det ser ut som Ingrids tio budord. För er som är smarta nog att läsa detta kort och lista ut vad som står bakom mitt finger kan nog förstå att jag kunde fula ord redan då och ni som inte tycker detta var så väl valda ord för en sjuåring måste förstå att otrogen var ett väldigt komplicerat ord för en etta-klassare

 

En andra chans

För er som missade TopModel igår ni har tur för det sänds andra programmet idag! Asså guu vad kul det är, love it! Måste kolla nu...

mums filibaba

Jag sitter på högskolan på mammas kontor. Har suttit här några timmar och skrivit på min psykologi. Vi har precis ätit lite och mamma ska nu på möte så jag tänkte fortsätta lite med skolarbete. Jag hittade allt jag skulle ha idag på stan, men vi ska i igen för mamma ska ha en klänning. Nu ska jag se till så det blir lite mer gjort.

 

Fit for shopping!

Okej det går inget vidare bra med mina nyårslöften, men idg har jag faktiskt en bra anledning av det jag ska shoppa. Inväntar mamma och sedan ska vi åka in till Kalmar. 

 
Linne: Vero Moda
Tröja: Stella my Cartney for H&m
Jeanstights: Pieces
Skor: Mammas gammla

Testpatrullen har sammanträde

Idag gjorde vi ett blindtest på Icas hela sortiment av cola. Kan man verkligen känna skillnad på Pepsi och Coca Cola! Jo jag  kunde det och vann hela tävlingen med hela tre poäng av åtta. Det var svårare än man kunde tro. Sedan sjöng jag och mina coola kompisar singstar, spelade rally och glodde på film. Nu är det sängen som gäller för mig. Vi hörs imorgon. Kisses!


Jolt, Ica cola, Ica cola light, Coca cola, Coca cola light, Coca Cola zero, Pepsi, pepsi max


THE WINNER!

Wanna be on top?

Ikväll är det top model america. Det får man inte missa. Ett drös med blåsta men även snygga tjejer. Förr hade vi topmodel kvällar med tjejerna i klassen då vi proppade is oss massa onyttigheter passande nog. Vi åt för tjejerna i programmet med. Kvällen ska tillbringas hos Lille G det blir top-model och testpatruellen...

 

Dagens göra 2

Lasta ved kanske inte heller hör till favoritsysslorna, men skönt med frisk luft. Det ser ut som jag har miniben på bilden. Det har jag vissligen men inte så mini


Dagens göra

Städa är så tråkigt, men måste göras. Idag städar jag mina gaderober. Jag måste lära mig slänga mina kläder. Det får bara inte plats. Aja nu ska jag fortsätta. Det ska hinnas med tre gaderober idag...


bästa stunden på dagen?

Kanske är det den bästa stunden på dagen precis innan man ska sova. Man får lite tid för sig själv. Jag läser alltid innan jag ska sova. Ikväll blir det ett modemagasin. Har tänt lite vaniljljus så mysfaktorn är på topp. Sedan kommer jag somna sött.

 

Liten min-weekend

Nu har vi bokat en liten mini-weekend på sportlovet. Mest för att göra något och komma bort några dagar. Det blir skönt. Jag är förtillfället lite sliten ska ta och dricka ett glas saft och sedan krypa ner...


Vilken dag

Så vackert det är ute, men huu vad kallt. Jag sov ut i morse och sedan har jag läst en bok. Efter det surfade jag runt lite på internet. Don Joan och jag ska hitta på något på sportlovet och åka iväg över helgen till Göteborg, Malmö, Stockholm eller någon annan stad. Ska fortsätta sökandet senare och se om vi kan boka något.

Här näst på schemat blir det jobb till klockan åtta. Därefter ska jag eventuellt gå ut och partaja eller fortsätta min bokläsning. Vi hörs senare ikväll lovers. 

en liten förändring

Jag är lite rädd för att gå till frisören för varje gång blir jag så besviken. Idag slingade jag håret lite grann blondare och mamma kapade av några centimeter på längden.


Före


efter, man ser inte så bra eftersom håret fortfarande är lite blött


Helgen

Vilken vacker dag. Vi passade på att fånga dagen och har varit ute all day. Vi åkte ner till havet för att titta på utsikten och fikade. Igår hade vi en mysig kväll framför tv:n med thaimat och en bra film. Skön helg.


Nyårslöften

  1. Borsta mina tänder nogrannare
  2. Konsumera mindre och inte köpa så mycket kläder (betydligt mycket mindre)
  3. Svära minde, man måste få svära när man blir arg eller komma på eventuella ersättningsord 
  4. Minska mitt chokladätande från 7 dagar i veckan till 6 dagar
  5. Resa mer, måste se allt innan jag dör får inte missa något
  6. lära mig ett nytt språk, tyska kanske? (känner redan nu att jag inte kommer ta detta löfte så seriöst)
  7. Ha en j**vligt kul år, där bröt jag nästan 3 löftet, men nästan är bara nästan

Början av året

Igår sov jag ut riktigt länge och jag och don joan tog en lång promenad till vårat sommarställe. Det är så otroligt vackert där.  Därefter åkte vi till Henke en stund och diskuterade den mycket trevliga gårdagkvällen och åt god mat. Idag har det blivit jobb för min del och jag känner att det har blivit en bra början på det nya året...


Mitt år 2008

Ännu ett år har passerat i mitt liv och det har gått så oehört fort. En del människor säger: Det var bättre för! Jag säger: Det blir bara bättre. För visst blir det de. År 2008 har varit ett mycket händelserikt år för min del. Det började i Argentina där jag då bodde. Tre dagar efter nyår åkte jag på semester till Brasilien. Min pappa och Lillsyrra hälsade på mig min bror kom senare. Det var verkligen kul att visa dem hur jag hade det. Jag reste även runt i hela norra Argentina med människor från hela världen. Besökte även Chile och Uruguay under året. Jag lärde mig ett språk helt flyttande träffade underbara människor, festade som aldrig för och levde livet fullt ut. Efter ett sådant här år lär mig sig mer om sig själv och andra människor än under en hel livstid. Det är något jag aldrig i livet skulle ångra, man ångrar bara det man inte gjorde. Jag kunde inte få det bättre.

Iallafall allt det roliga har sitt slut och till sommaren kom jag hem. Det första jag gjorde när jag kom ut på arlanda var att spy. Fick värsta chocken av Sverige. Hela min familj utom brorsan stod på kalmars flygplatsen stod med öppna armar och den känslan att få se dem igen var otrolig. Med ett antal kg för mycket var jag hemma igen. En intensiv vecka hade jag med att träffa mina vänner igen. Sedan hade jag en fest i slutet av sommaren så jag kunde träffa alla mina vänner igen. En sommar i Sverige på ICA. Min pappas kycklinstall blir klart och massa chickens flyttar in på gården.

Därefter började skolan. Saknade min förra klass något otroligt mycket, men det gav sig efter en tid när jag lärde känna min nya bättre. Spanskagruppen åkte till Spanien under en vecka. Sedan rullade hösten på med skola och otroligt mycket jobb. Försökte umgås med vänner så mycket som möjligt. Min bästa vän Karin åkte till USA. Blev två sega månader för min del, men när hon kom hem var det som hon aldrig varit borta. December kom och slutade lika fort. Man hann inte förstå att det var jul och plötsligt bara var det de. För fyra dagar sen skedde en otroligt hemsk tragedi som jag fortfarande inte vill nämna här, men det tog väldigt hårt på mig och min familj. Dock måste man gå vidare och blicka framåt.

Nu är detta fantastiska händelserika år över. Jag vet att år 2009 bara kan bli bättre, allt blir ju vad man gör det till. Det är så mycket jag ser fram emot. Snart studenten och sen står hela världen öppen för mig och jag kan bli eller göra precis vad jag vill bara jag har viljan och jag har stora planer det vill jag lova. Måste avsluta detta inlägget med något som har blivit lite min standradreplik: Nytt år nya möjligheter.

Vilken natt

Dem som säger att man inte ska ha några förväntningar på nyår har förmodligen aldrig varit på en rolig nyårsfest!


RSS 2.0