Hello Africa!

Den här väskan har varit i hela världen och nu ska jag och den bege oss till Afrika. Nu håller vi tummarna på att allt är lugnt med flygen. Dags att bege sig till Köpenhamn. Ska tillbringa natten i Kastrup sedan ska jag vidare till min älsklingsflygplats (not not not) Frankfurt och där i från till Accra. Ser ut att ha en härlig lång resa framför mig.

Hästdag

Igår visade jag upp mina kunskaper i det spanska köket. Mina provkaniner gillade det. Vaknade i morse med fem timmars sömn och en lätt sangriahuvudvärk. Det är i sånna lägen man ser fram emot ett 13 timmars pass at Algots.

Veckan börjar bra!

Veckan börjar bra för det verkar som om jag får mitt visum. För övrigt bjuder veckan på en del jobb. I morgon ska jag ha lite tjejer på middag. I helgen blir det  25-års fest och på söndag rullar tåget mot Köpenhamn....

Annapanna

Grattis Grattis lillasyster på födelsedagen!

Coola barn leka bäst!


RSS 2.0